الثلاثاء، يوليو ٢٢، ٢٠٠٨

اخي الحبيب .. مبااارك

شقيقي نجح اليوم باول عام بالدراسات العليا بقسم الحديث جامعة الأزهر

لا تسعني الفرحة والله
اذ ليس الا قله من يحصلوا على النجاح في الدراسات العليا بهذا القسم وخاصه اول سنه .. فهذا فضل كبير من الله

علمت منه بالخبر وانا بالكليه مع فريقي ، طول طريق العودة بفكر لازم اجيب معايا هديه وانا راجعه .. فكان اول ما خطر لي " الورد " .. جبت بوكيه و كارت صغير ... وكتبت فيه بعض الكلمات ووضعته داخل البوكيه في منظر جمالي

وطبعا لم اسلم من نظرات الناس .. مين الرايقه اللي شيله بوكيه الورد دي .. خاصه اني حملته على اكف الراحه خوفا من ان يتفعص او يتبهدل .. وياسلام لما وصلت الشارع اللي فيه بيتنا ...لكم ان تتخيلوا منظري


المهم رجعت ولم يصل الى الان - حضرته معزوم على الغدا
- .. وضعت الورد في غرفته ... وها انا قبل ان انام قليلا بعد تعب اليوم اسبقه بكتابه هذا الخبر السعيد





ألف مبروك يا حبيب قلبي .. عقبال السنه الثانية وعن قريب التعيين بالكليه بعون الله

هناك ١٥ تعليقًا:

Hosam Yahia حسام يحيى يقول...

ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك ماشاء الله

الف مبروووووووووك

حسن حنفى يقول...

الف مبروك
وان شاء الله ناجح دايما ويحقق اللي هو عايزه
تقبلوا مروري

AbdElRaHmaN Ayyash يقول...

ما شاء الله
:D
الف الف مبروك
انا على فكرة الحمد لله نجحت
:D
عرفت النهاردة من الكنترول
المشكلة اللي مضايقاني اوي هي مادة الترم الاول :(
الدواير الكهربية !!!!
الحمد لله طبعا
و الله انا نجحت بالدعاء
بس الف مبروك للباشمهندز
و ربنا يكرمه يارب و يختارله الخير
----
هو فين يوم المهندس ده ؟
ياريت معلومات الله يكرمك
سلاام

AbdElRaHmaN Ayyash يقول...

اه و معلومات اكتر عن الجافا لأنها موصلتنيش يا فندم :D
شكلك بعتي لحد تاني!

شهيدة يقول...

حسام

كل ده :D
الله يبارك فيك
عقبال ما نفرح بثانويتك يا رب

شهيدة يقول...

حسن حنفي

الله يبارك فيك وعقبالك

شهيدة يقول...

عبد الرحمن

انا طلعت من وسط المعمعه اللي انا فيها عشان ارد على سؤالك

الله يبارك فيك والف مبروك ليك .. لو درست الدواير دي عندنا كنت عرفت ازاي تضايق منها بصحيح :D ..

هرد على سؤالك هناك تاني وان شاء الله تزبط

صيد الخاطر يقول...

بارك الله فيكي اختي الحبيبة

حقيقة فوجئت بالبوكيه الجميل وبالكمات الطيبة بارك الله فيكي

وشكرا لكل الاخوة المعلقين وبارك الله فيكم جميعا


ودعواتك بقى ربنا يكملها لنا بالستر وننجح في الشفوي
ياااااااااااااااااااااااااااارب

جمعاوى يقول...

مبارك ؟؟

طيب مفيش كلمة تانية !!!!


ع العموم

أنا حبيت اهنى بس


و بعون الله ربنا يرزقه بالتفوق دايما


كفاية إنه ازهرى

غير معرف يقول...

الف الف الف مبروك .. بإنتظار العزيمة .. أو الحلوى :)

شهيدة يقول...

صيد

اهلا بالناجحين

تفائل خيرا باذن الله .

ان شاء الله هتكمل على خير

شهيدة يقول...

جمعاوي

هي الكلمة طلعت كده .نصيبه بقه

والله يبارك فيك ..

شهيدة يقول...

سلطان الجميري

حياك الله

الله يبارك فيك .. والحلوان لا مفر منه اكيد

غير معرف يقول...

ألف ألف مبروك
بإذن الله نشوفه معاه دكتوراه في الحديث
ربما يقال عنه يومًا أمير المؤمنين في الحديث
..
صدقًا.. هدية رائعة ورقيقة :)
بارك الله فيكما والأسرة
وحفظكم ذخرًا لدينه

شهيدة يقول...

إسلام

الله يبارك فيك وعقبالك

واسأل الله ان يحقق ما قلته

اما عن الهديه فهذا من ذوقك :)


نورت